петак, 8. фебруар 2013.

Jello Shots u kori od naradže





jello Shots nekada
 Svak proslava treba neki detalj koji će zasjati i oduševiti goste . U poslednje vreme se sve više priča o Jello Shots koji su od studentskih žurki prešle put do gala večera . Nisam sigurna dali su to studenti odrasli pa nastavljaju ludiranje ili to što stvarno izgledaju dekorativno u novom ruhu a nešto su između deserta i aperativa i pored svega toga ih je stvarno lako napraviti . Oda akoholnom želeu je  napisana na stranama ovog bloga dole gde sam i dobila inspiraciju a i gore takođe u studentskoj varijanti .
Naravno da  nisam pratila neki njihov recept već sam napravila svoju varijantu od onoga što ima kod nas . Nismo neki ljubitelji alkohola u kući ali uvek imamo vina i šamanjca što dobijamo za razne proslave .
Jello shots sada kod nas 
Ovo naravno nije za malu decu već za njihove punoletne roditelje !!!!
Presekla sam 2 narandže na pola i izdubila ih . Izmerila sam koliko tečnosti mogu da prime i stavila ih u plasičnu posudu sa poklopcem . Oko 250 ml šampanjca sam zasladila sa 150 g šećera mešajući da se otopi . Ostavila sam kesicu mlevenog želatina da se nabubri u malo vode 4 do 5 kašika oko 20 minuta . Otopila sam iznad ringle želatin i pomešala sa šampanjcem i pošto nisam bila zadovoljna bojom  dodala par kapi narandžaste prehrambene boje . Sipala sam u kore i ostavila da stegne do sutra . Slatko je i oseti se ukus šampanjca i narandže koju je pustila kora . Svima se dopalo !
Dole svaka slika vodi do još ideja i recepata pa proverite sami !

Za decu ću praviti sledeći put od sokova kao osnove . Kako piše na uputstvu sa  želatina 500ml tečnosti na 1 kesicu  .
Kako kažu neki da vrede mamurluka sutradan !

Нема коментара:

Постави коментар