среда, 6. јун 2012.

Starija sestra Ranko Pavlović - bojanka


  Dragi moji ,
               Oduvek sam tiho patila jer meni mama nikoga nije  rodila , pa sam svoju jedinicu da ne bude sama obradovala sa mlađom sestricom . Patila sam za sestriskom ili bratovljevom ljubavi i nisam znala da tu postoji i ova druga slatko - gorka medalja opisana u ovoj pesmi . Prepoznala sam u njoj svakodnevne " muke " svojega prvenčeta . Zajedno smo se smejale uz ove stihove . Ponekad mi je tako žao što mora svoje kraljevstvo da deli ali me teši što će imati nekoga pored nas velikih , ko je voli bez obzira na sve . Zamišljam ih kako piju kafu zajedno sa mamom i bliske su kao što to samo sestre mogu biti . Sada eto , želim da vam priznam da ih volim isto ali prvu (što ona voli da čuje) volim duže !

                                                                                                                             Vaša Buba Mara

2 коментара:

  1. Oh, kakva divna pjesma...ja sam najstarija (nas smo tri sestre)...ma sve je tačno ali kao što kažeš i sama divno je imati tu ljubav... :)

    ОдговориИзбриши
  2. LJubav ,....♥ ,❤, ❥,♥ ,❤ ❥♥ ,❤ ,❥♥, ❤, ❥,♥ ,❤, ❥ i još malo ljubavi.....
    Veli pozdrav za tri sestrice!

    ОдговориИзбриши